Mirthe de Vegt matchwinner dames3 VVW

Gorredijk, Waskemeer Vr3 wint belangrijke pot met 2-1 uit bij VV Gorredijk Vr1. Gisteren (ma. 10-12-'18) moesten de dames 3 van Waskemeer aantreden uit bij de VV Gorredijk Vr1 op kunstgras. In de eerste helft speelden de dames van Waskemeer voornamelijk op de helft van de tegenstander. Het werd echter wel 1-0 voor Gorredijk uit een fraai benutte vrije trap waar keepster Marjon Zwama kansloos bleef. Waskemeer bleef lekker door voetballen en het duurde dan ook niet lang voordat de 1-1 op het bord kwam door uitblinkster Mirthe de Vegt. Na de rust was het wat rommelig doordat het lang spannend bleef en beide partijen toch wel door wouden gaan voor de drie punten. Waskemeer bleef echter dubbel en dwars in zichzelf geloven en "de man of the match" Mirthe de Vegt mocht haar goede spel belonen voor het team door in de laatste minuut de winnende te scoren. Door dit super resultaat is een plek bij de eerste drie in de dames dorpen competitie in eigen handen gekomen en wie weet meer. Aankomende maandag 17-12 staat nog de inhaal wedstrijd tegen Stanfries thuis op het programma. Kom ze dan aanmoedigen om 20 uur de dames zouden dat erg fijn vinden! (Bron Anne Marie)