Rabo clubsupport actie

Ook dit jaar doet onze vereniging mee aan de Rabo Clubsupport actie die georganiseerd wordt door de Rabobank Heerenveen - Zuidoost Friesland. Met deze actie probeert de bank haar steentje bij te dragen aan het lokale verenigingsleven en maatschappelijke initiatieven financieel te steunen.

Bestedingsdoel
Dit jaar willen we de opbrengst van deze actie gaan gebruiken voor de jeugdclinic van FC Groningen die op 21 oktober plaatsvindt (meer informatie daarover is HIER te vinden). Onder leiding van gedreven en professionele trainers van de eredivisieclub uit Groningen kunnen de deelnemende kinderen trainen als een echte prof met daarnaast leuke extra's! Voor deze activiteit geldt dat jeugd uit Waskemeer en omgeving kan deelnemen. Middels de Rabo clubsupport pogen wij de eigen bijdrage dermate laag te houden dat deelname van de kinderen voor alle gezinnen betaalbaar blijft.

Hoe stem ik op vv Waskemeer?
Om te kunnen stemmen moet je lid zijn van de Rabobank. Nog geen lid? Geen probleem. Dit is eenvoudig en snel zelf te regelen via de Rabobank app of de website. Via beide routes kan je lid worden door binnen het startmenu op Service te klikken en vervolgens onder het kopje Algemeen naar lidmaatschap te gaan.

Eenmaal lid kan je stemmen via de Rabobank app onder het startmenu service bij het kopje lidmaatschap of via de website www.rabobank.nl/leden/clubsupport. Selecteer je drie favoriete verenigingen en breng vervolgens je stem uit! Voor deze actie geldt hoe meer stemmen er worden uitgebracht op onze vereniging, des te hoger de uiteindelijke opbrengst. Elke stem telt dus vraag daarom ook je vrienden/familie om hun stem uit te brengen op onze vereniging!

Meer informatie over de Rabo clubsupport actie is te vinden op de site van de Rabobank: www.rabobank.nl/leden/clubsupport. Bij deze willen we eenieder die op ons heeft gestemd alvast hartelijk bedanken voor de steun!