Vacature trainer B- selectie seizoen 2020/2021

Voetbalvereniging Waskemeer zoekt voor het nieuwe seizoen 2020-2021 een enthousiaste trainer voor de B-selectie , welke uitkomt in de 3e klasse reserve.

Wat houdt de functie in:

1. Het trainen van de B- selectie (training dagen in overleg nader vast te stellen);
  2. Coaching en begeleiding van het tweede elftal op de wedstrijddagen.

Waskemeer zoekt een enthousiaste trainer/coach die ernaar streeft om een brede ambitieuze selectie, die enerzijds bestaat uit jonge talenten anderzijds uit ervaren krachten, naar een hoger niveau te tillen. De trainer werkt samen met o.a. de technische staf van de A- selectie en het JO-19 team en vormt daarmee het technisch hart van de vereniging. Waskemeer kan voor beginnende kandidaten de opleidingsmogelijkheden faciliteren. Daarnaast beschikt Waskemeer over uitstekende faciliteiten, waaronder videoapparatuur, programmatuur en een videoruimte met groot scherm, alsmede training op het gebied van videoanalyse.

Voor een innovatieve leergierige trainer is het een uitdagende functie.

Ben je geïnteresseerd, stuur dan een mail naar voorzitter Johan Keuning, johan_keuning@hotmail.nl. Voor meer info kun je vanzelfsprekend altijd contact opnemen met Johan Keuning (06-52015280).