Waskemeer 2 verslaat ODV 2

Op een zonovergoten sportpark 't Ald Leger speelde Waskemeer 2 tegen het tweede team uit buurdorp Wijnjewoude. Na een evenwichtige en rommelige eerste helft was het ODV dat in de tweede helft de score opende. Bauke Visser wist na een keurige aanval succesvol af te drukken en gaf doelman Zuidema, die verder een eenvoudige middag had, het nakijken. Eenmaal op achterstand herpakte Waskemeer zich en was het Sander Clemens die de 1-1 wist aan te tekenen na een snelle uitbraak. Jort Hut bracht met een puike bal in de bovenhoek Waskemeer op voorsprong. Tien minuten voor tijd gooide de tweeling van der Veen de wedstrijd op slot, waarbij de oudste van de twee afdrukte en 3-1 op het scorebord zette. Al met al een mooie start voor Waskemeer 2 in de bekercampange. Volgende week wacht de tweede bekerwedstrijd in en tegen Haulerwijk.