Waskemeer JO13 wint opnieuw

Waskemeer JO13 wint opnieuw Na vorige week de lastige wedstrijd tegen Drachtster Boys te hebben gewonnen, moest vandaag de equipe van Tomar Peeters en Oene Bouma aantreden tegen Oerterp. In een eenzijdige wedstrijd werd er verdiend gewonnen. Ondanks de slechte omstandigheden startte Waskemeer scherp aan de wedstrijd. Nadat de 1e kans net voor de doellijn bleef liggen, kwam Waskemeer 5 minuten later toch op voorsprong, Een prachtig afstandsschot viel over de keeper heen. Na deze goal blijft Waskemeer goed doordrukken en komt na een goede combinatie op 2-0. Na een kwartier spelen komt Nanning erin voor Hein. Waskemeer blijft sterk spelen en weet het vele balbezit om te zetten in goals. Stand na de 1e helft is dan ook 5-0. In de pauze worden de puntjes op de i gezet, en komt Hein erin voor Nander. Er wordt weer sterk gestart en Waskemeer loopt snel uit naar 8-0. Hierna zakt de concentratie wat weg en Oerterp kan hierdoor toch nog een verdiende eretreffer maken. Een getergde Nander komt erin voor Jens, deze weet met zijn 1e balcontact gelijk te scoren. Er wordt nog even aangezet en de score loopt gestaag op. Einduitslag is 11-1. Door deze overtuigende overwinning blijft de JO13 in de 'winning mood' en is het na drie wedstrijden ongeslagen in de competitie en de trotse koploper. De ranglijst en het vertoonde spel laten zien dat het team de zaken goed voor elkaar heeft. Volgende week speelt de JO13 uit tegen J.V. Oostenburg, die hun wedstrijd dit weekend met grote cijfers wonnen. In Oosterwolde hoopt Waskemeer de lijn van de afgelopen weken door te kunnen trekken. Tot volgende week!
1 Bakkeveen JO13-1 0 0
2 Drachten JO13-2 0 0