JO10 verliest van sterk Oerterp

JO10 verliest van sterk Oerterp Afgelopen zaterdag kwam de JO10 in actie op het eigen sportpark 't Ald Leger. Tegenstander was de blauw-witte combinatie uit Ureterp, oftewel Oerterp. De JO10 zit in een loodzware competitie ingedeeld met o.a. Harkemase Boys JO10 en de tegenstander van vandaag Oerterp. Hierdoor laten de spelers van leider Oene Bouma zich echter niet kisten en vol plezier wordt er twee keer per week hard getraind om beter te worden. Wekelijks is op de velden te zien dat de spelers zich goed ontwikkelen, maar helaas bleek Oerterp zaterdag toch net een maatje te groot voor de groen-zwarte brigade. Ondanks een fraai doelpunt van Aize kon een nederlaag niet voorkomen worden. Toch stemt het vertoonde spelbeeld coach Bouma tevreden, aangezien er bij tijd en wijlen fraai combinatiespel op de mat werd gelegd en er enkele goede kansen werden gecreƫerd. Tijdens de trainingen van aankomende week zal er weer serieus en hard getraind worden om de ingezette stijgende lijn door te zetten naar de eerstvolgende wedstrijd. Op sportpark "Tusken de Wallen" in Wijnjewoude zal aanstaande zaterdag om 9:00 aangetreden tegen Ontspanning Door Voetbal, beter bekend als ODV. De spelers en technische staf zullen er alles aan doen om goed voor de dag te komen met als doel om deze streekderby om te zetten in een driepunter!

Onderstaande wedstrijdfoto's zijn gemaakt door Jaco Jonkman