JO9 verliest in spektakelstuk van Oldeholtpade

JO9 verliest in spektakelstuk van Oldeholtpade De JO9 van coaches Tom Stellingwerf en Kim Groot heeft afgelopen zaterdag in een spectaculaire wedstrijd verloren van Oldeholtpade. Op sportpark 't Ald Leger gingen de groenhemden rusten met een 3-0 voorsprong, maar de gasten wisten de wedstrijd in de tweede helft naar zich toe te trekken. Uiteindelijk eindigde de wedstrijd in een 5-7 overwinning voor Oldeholtpade. Ondanks de nederlaag kan de JO9 terugkijken op een goede wedstrijd waarin het publiek vermaakt werd. Volgende week zaterdag reist de JO9 af naar Appelscha, waar om 9:00 gespeeld zal worden tegen Stanfries. Onderstaande foto's, welke gemaakt zijn door Jaco Jonkman, geven een sfeerimpressie van de wedstrijd.