Opening seizoen met een afscheidswedstrijd van recordhouder Sietze Keuning

Komende zaterdagavond om 18.30 staat een afscheidswedstrijd van Sietze Keuning op het programma. Naast dat Sietze zich als webmaster, (jeugd)bestuurslid en manusje van alles zich al jarenlang voor de club inzet is hij bovenal al 17 seizoenen actief als speler van het eerste elftal. Nooit eerder speelde iemand zoveel wedstrijden voor het eerste team van Waskemeer. Sietze speelt in een allstar team met spelers als Mitchel Schievels, de gebroeders Stuiver, Wolter Jan Boonstra en vele andere roemruchte spelers. Aangezien Sietze als robuuste verdediger altijd op het randje speelde, hebben wij noodzakelijkerwijs één van de meest roemruchte scheidsrechters uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis moeten aanstellen in de vorm van Roelof Luinge. Trainer Zandberg is hier erg blij mee want het Allstar team van Sietze speelt tegen het eerste elftal die hiermee de eerste wedstrijd speelt sinds begin maart en zodoende het seizoen opent.

Sietze zal (als speler) gemist worden, maar valt dus nog één keer op het sportpart ’t Ald Leger te bewonderen.