Waskemeer dames 2 kent prima start

Waskemeer dames 2 kent prima start Vrijdagavond was het weer zover! De dames van Waskemeer strijden tegen Donkerbroek en Beetsterzwaag in het oh zo gezellige 7 tegen 7. Haulerwijk schitterde deze avond door haar afwezigheid. Als eerste waren de dames van Donkerbroek en Beetsterzwaag aan de beurt. Na een ongelooflijk spannende wedstrijd eindigde deze pot in 2-2. Daarna mochten de dames van Waskemeer aantreden tegen Donkerbroek. Met een goede vechtlust bleef de stand haken bij 1-1. Mirthe de Vegt scoorde met links een prachtige goal vanuit een onmogelijke hoek. Met goede moed begonnen de dames van Waskemeer aan de laatste wedstrijd tegen Beetsterzwaag. Waar de dames van Waskemeer het betere spel hadden werd de wedstrijd verloren met 4-1. De enige treffer van Waskemeer werd gemaakt door Kim Groot. De omstandigheden werden er niet veel beter op door de zware regenval. Ondanks het verlies van de laatste wedstrijd kijken de dames uit naar de volgende 7 tegen 7.
1 Donkerbroek VR1 0 0
2 S.V. Haulerwijk VR2 0 0