Dames 1 wint ook van Harkemase Boys

Dames 1 wint ook van Harkemase Boys Het was al een mooie week voor de Dames1 van Waskemeer maar daar werd gisteren wederom een overwinning aan toegevoegd. Uit bij de Harkemase Boys werd een solide 3-0 winst geboekt. Tegen een ploeg die volgend jaar opgeslokt zal worden door VIOD VR1 en waar we op 10 Mei een toernooi mogen spelen was het eigenlijk de gehele wedstrijd eenrichtingsverkeer. Kansen werden er veel gecreƫerd maar de bal moet uiteindelijk wel tussen de palen en niet daarbuiten. Het was Kim Groot die de score opende binnen 10 minuten 1-0. Het was diezelfde Kim die de bal goed voorzette naar Christianne Roffel. Deze wist het net beheerst te vinden 2-0. Harkemase Boys kwam maar moeilijk door de defensie van VVW heen en echte kansen werden er door hun dan ook niet gecreƫerd. Waar Waskemeer een beetje meeging in het spel van de tegenstander werd het een beetje rommelig de tweede helft. Waskemeer had wel steeds de wedstrijd in handen maar het duurde lang voor de 3-0 op het scorebord kwam. Het was Femke Haites die dat buitenkansje pakte en de 3-0 eindstand scoorde. Al met al een niet al te moeilijke middag.

Aanstaande zaterdag 21-04 18.00 uur komt koploper WTTC/Udiros op bezoek in Waskemeer.

1 Blue Boys VR1 0 0
2 Harkema Opeinde VR1 0 0