Super saterday voor Dames 1

Dames 1 wint in eigen huis met 2-1 van T.F.S. Onder geweldige omstandigheden wisten de dames van Waskemeer gisteren de topper tegen TFS te winnen met 2-1. De gehele wedstrijd was Waskemeer de betere partij maar keek het lange tijd tegen een achterstand aan. TFS beschikte over een geweldige keepster welke aanval na aanval wist te pareren. Waskemeer bleef zich goed aan de gemaakte afspraken houden en bleef rustig. Met goed voetbal kwam het uiteindelijk dan ook goed. Femke Haites wist met een prachtig afstandsschot de keepster te passeren waardoor in de tweede helft de dik verdiende gelijkmaker op het bord kwam. Met de aanmoedigingen van het talloze publiek voelden de dames dat er meer in zat. Kansjes bleven komen en uiteindelijk was het wederom de goed spelende Haites die de keepster omspeelde en de dik verdiende 2-1 te scoren. Nadat Jenno de Boer voor het laatst op zijn fluit blies kon het feestje beginnen. Voor de wedstrijd werden er teamfoto's gemaakt met de sponsor Macadam BV; foto's daarvan volgen snel. Na de wedstrijd is er door de club muziek geregeld voor de dames. DJ Tim Dijksterhuis en zanger Taeke Stoker: het was fantastisch, bedankt! Woensdag staat voor de dames een inhaalpot op het programma. We spelen dan uit bij Blue Boys om 20.00 uur. Onderstaande wedstrijdfoto’s zijn door Jaco Jonkman gemaakt.
1 Blue Boys VR1 0 0
2 Harkema Opeinde VR1 0 0