JO8 boekt spectaculaire zege in en tegen Gorredijk

JO8 boekt spectaculaire zege in en tegen Gorredijk De JO8 heeft het seizoen op spectaculaire wijze weten af te sluiten. Of het aan de mascottes heeft gelegen durven we niet te zeggen, maar in en tegen Gorredijk werd er een 7-9 overwinning geboekt! De doelpunten kwamen op naam van Tycho (5x), Kai (2x), Bernt en Marc. Tom Stellingwerf en Kim Groot kunnen met een trots gevoel terugkijken op deze wedstrijd en competitie als geheel. De spelers hebben een uitstekend seizoen gedraaid en hebben vol spelplezier en enthousiasme hun wedstrijden gespeeld. In juni zal het seizoen definitief worden afgesloten met het spelen van enkele toernooien. Onderstaande foto's geven een impressie van de wedstrijd tegen Gorredijk.