Kabouters sluiten toernooienreeks af

Kabouters sluiten toernooienreeks af Dit weekend stond voor de kabouters de laatste in een reeks van vier KNVB toernooien op het programma. Hiervoor werd afgereisd naar Appelscha, waar op sportpark De Steegde vier wedstrijden gespeeld werden. De eerste wedstrijd werd gespeeld tegen thuisclub Stanfries. Ondanks een mooie goal van Bernt werd er uiteindelijk met 4-1 verloren. Ook de tweede en derde wedstrijd gingen verloren tegen respectievelijk J.V. Oostenburg (3-0) en Olyphia (1-0). De laatste wedstrijd werd gespeeld tegen Makkinga. Na een goede pep-talk van coaches Emma en Tom gingen de kabouters de wei in. Door 7 mooie doelpunten van Bernt en een treffer van Nelson werd de wedstrijd met een 8-2 overwinning over de streep getrokken! De kabouters kunnen daarom met een tevreden gevoel terugkijken op een leuke voetbaldag. Onderstaande foto's geven een impressie van het toernooi.