Kabouters boeken eerste overwinningen van het seizoen!

Kabouters boeken eerste overwinningen van het seizoen! Onze kabouters hebben dit weekend hun derde toernooi gespeeld. Waar tijdens het eerste toernooi de spelers zowel letterlijk als figuurlijk een maatje te groot waren ging het vorige week al een stuk beter. Toen werden de eerste kabouterdoelpunten namelijk gemaakt, maar een overwinning zat er nog niet in. Dat was dit weekend wel anders! De eerste wedstrijd werd nog verloren met 3-1 (doelpunt Milan), maar in de tweede wedstrijd werd er in een spannend duel tegen Stanfries met 4-3 gewonnen! Doelpuntenmakers waren Bernt (3x) en Milan. Onze kabouters hadden de smaak te pakken, want wedstrijd nummer drie tegen J.V. Oostenburg werd overtuigend met 3-0 gewonnen door een hattrick van goalgetter Bernt. Hierna eiste de vermoeidheid z'n tol, waardoor de laatste wedstrijd in een verlies eindigde. Desondanks kunnen de kabouters terugkijken op een fantastische prestatie! Volgende week staat er wederom een toernooi gepland. Ditmaal zal afgereisd worden naar Appelscha. De coaches hebben er alle vertrouwen in dat de kabouters ook dan goed voor de dag zullen komen!

Onderstaande foto's geven een impressie van het toernooi.