Kabouters spelen tweede toernooi in Makkinga

Kabouters spelen tweede toernooi in Makkinga Nadat vorige week het kaboutertoernooi gespeeld werd op ons eigen sportpark 't Ald Leger mochten de kabouters dit weekend afreizen naar Makkinga. Daar werd gespeeld tegen de kabouters van Stanfries, J.V. Oostenburg, Olyphia en Makkinga. Ondanks het feit dat geen van de wedstrijden helaas in winst werd omgezet werd er toch driemaal gescoord (1x Milan en 2x Tycho), wat laat zien dat de kabouters de stijgende lijn te pakken hebben! Volgende week staat er wederom een toernooi op het programma. Ditmaal gaat de reis naar Noordwolde, waar op sportpark Spokedam om 10:20 de eerste wedstrijd gepland staat. Onderstaande foto's geven een impressie van het toernooi in Makkinga en de training van afgelopen vrijdag.