JO8 speelt na knappe comeback gelijk tegen TLC

JO8 speelt na knappe comeback gelijk tegen TLC Het sprookje van de JO8 zette zich deze zaterdag voort. Zo had iedere speler zijn en haar persoonlijke chauffeur en zette het team in een lange stoet vooruit richting Leek. De warming-up bestond uit het traditie getrouwe stopcontact-tikkertje. Na 15 minuten stond de jeugd klaar om te starten en begon de wedstrijd tegen TLC (Tolbert Leek Combinatie). In de eerste helft stond Bernt actief onder de lat maar helaas stond Waskemeer met rust 3-0 achter. Tijdens de rust werd er gewisseld van keeper en werd er een nieuwe tactiek besproken. Als team en met steun voor elkaar begonnen de spelers van de JO8 aan de tweede helft. De tactiek pakte goed uit en de JO8 werd gelijk beloond tijdens de tweede helft. Al snel zette het team de stand om in een super 3-4 voorsprong (3x Joas en 1x Milan). Met nog tien minuten op de klok gaven Leek en Waskemeer alles, helaas wist keeper Marc naast de bal te grijpen en werd het 4-4, wat tevens de eindstand was.  Voor de leiders Kim Groot en Emma Russchen had waskemeer de tweede helft gewonnen en was het zakje snoep welverdiend! Volgende week gaat de JO8 alles in het werk stellen om de goede lijn voort te zetten. Volgende week zijn ouders en supporters van harte welkom op het voetbalveld in Waskemeer! Daar wordt de wedstrijd tegen de Drachter Boys afgetrapt om 08.45 uur!