JO8 verliest in spannende wedstrijd van Pelikaan S

JO8 verliest in spannende wedstrijd van Pelikaan S Nadat de JO8 vorige week TLC in Leek het nakijken gaf door met 4-7 te winnen reisde de manschappen van Tom Stellingwerf en Kim Groot dit weekend af naar Oostwold, alwaar om 8:30 gespeeld zou worden tegen Pelikaan S. De thuiswedstrijd werd nipt verloren, waardoor de groenhemden uit waren op revanche! Ondanks het vroege tijdstip hadden de spelers er zin in. Bij aankomst in Oostwold bleek dat het ook in de provincie Groningen gevroren had, maar de groene bikkels gaven geen kik en betraden vol enthousisasme de ijzige kunstgrasmat. Nadat de technische staf het tactische strijdplan had doorgesproken waren de spelers klaar om te starten! Naarmate de wedstrijd vorderde bleek dat Waskemeer aardig mee kon komen, maar dat de gastheer net een slagje beter was. Uiteindelijk werd er gerust met een 2-1 achterstand door een doelpunt uit een individuele actie van Joas. Na de pauze had Pelikaan S nog steeds het betere van het spel en eindigde de wedstrijd in een verdiende 7-3 overwinning voor de gastheer. Doelpuntenmakers in de tweede helft waren Joas uit een afstandsschot en Marc uit een fantastische vrije trap. Ondanks de nederlaag kunnen de spelers terugkijken op een goede wedstrijd die voldoende aanknopingspunten biedt voor resterende wedstrijden voor de winterstop. Volgende week staat er een heuse derby op het programma voor de JO8, want om 9:00 zal er op sportpark ’t Ald Leger aangetreden worden tegen Donkerbroek! Als de spelers de ingezette lijn van de afgelopen weken kunnen doortrekken moet het mogelijk zijn om de drie punten in eigen huis te houden. De spelers en technische staf hopen u daarom volgende week als supporter te mogen begroeten om ze hierin te ondersteunen! Onderstaande wedstrijdfoto’s geven een (ijzige) impressie van de wedstrijd tegen Pelikaan S.