JO8 verliest in vermakelijke wedstrijd van Haulerwijk

JO8 verliest in vermakelijke wedstrijd van Haulerwijk Afgelopen zaterdag kwamen de manschappen van Tom Stellingwerf en Kim Groot in actie tegen Haulerwijk. De JO8 zit in een zware competitie ingedeeld, maar wist hierin vorige week verdienstelijk een punt te pakken door met 4-4 gelijk te spelen tegen Marum. Vrijdag werd er weer fanatiek getraind door de jeugd zodat iedereen klaar was voor de derby. Het was een vroegertje dit keer, want de aanvang stond ingepland op 9:00. Vanaf 8:30 druppelden de eerste spelers binnen op het sportpark, waarbij sommigen de slaap er nog niet helemaal uit hadden. Een goede warming-up deed echter wonderen en om klokslag negen uur stond iedereen opgesteld en klaar om te starten! Tijdens de wedstrijd bleek dat Haulerwijk net wat beter was dan de groenhemden, waardoor de oranje formatie verdiend met drie punten huiswaarts keerde. Toch zijn Tom en Kim tevreden over het vertoonde spel en is de stijgende lijn goed zichtbaar. Volgende week kunnen de spelers genieten van een vrij weekend, waarna op zaterdag 27 oktober in Leek gespeeld zal worden tegen Tolbert Leek Combinatie, oftewel TLC. De spelers en begeleidende staf zullen alles in het werk zetten om dan met drie punten in de kofferbak terug te keren naar Waskemeer! Onderstaande wedstrijdfoto's geven een impressie van de wedstrijd. De gele bladeren op de achtergrond laten zien dat ook op sportpark 't Ald Leger de herfst in aantocht is!